Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення відповідно до Закону «Про захист прав споживачів»
Термін повернення: 14 днів
Умови повернення та обміну
Повернення та обмін товару здійснюється через доставку компанії Нова Пошта. на відділення, звідки було відправлено товар продавцем!
Пересилання товару належної якості оплачує покупець!
Ми виконуємо вимоги Закону України «Про захист прав споживачів» щодо прав покупців (споживачів) при придбанні ними товарів / послуг на Порталі.
Зокрема: на вимогу покупця протягом 14 днів, обміняємо непродовольчий товар належної якості на аналогічний або повернемо вартість товару, якщо товар не задовольнив покупця за формою, кольором, розміром або не може бути ним використаний за призначенням, за умови що:
1. Товар не був у використанні.
2. Збережено товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики.
Шановні покупці, також зверніть увагу, що:
1. Якщо ви забрали замовлення з Нової Пошти, то претензії про нестачу товарів в посилці, неповної комплектації або їх невідповідність приймаються ТІЛЬКИ при наявності відео-доказів з камер відділення Нової Пошти.
2. Обмін і повернення здійснюється за рахунок покупця. 3. При обміні і поверненні - новий товар або грошові кошти відправляються тільки ПІСЛЯ отримання нами товару назад.
Умови повернення та обміну товару неналежної якості
Перевіряйте товар одразу на Новій Пошті при отриманні ! Якщо ви виявили товар, який є браком або неналежної якості, сповістіть про це менеджера за телефоном 050 1547361.Такий товар повертається за рахунок продавця! Грошові кошти, або обмін товару, відправляються тільки після отримання нами товару назад, Якщо товар дійсно є браком, ми робимо обмін або повертаємо гроші протягом 5 робочіх днів на реквізити, з яких Ви платили!